skriv mera!

Haha varför är det typ ingen som kommenterar? Fett tråkigt ju..

Mamma hämtade mig efter fysträningen! Det var kul, vi körde arobic. Jobbigt men roligt, sen 20 min styrketräning på det. Det är ändå så skönt för man känner sig stark efteråt. På vägen till affärn vi skulle till, så pratade vi ganska mycket och det kändes bra, det är tur att man kan snacka med sina föräldrar. Det e ju inte alla som kan det? Jaa sen åt vi och jag har duschat, så känner mig fräsch nu! Öh stavning..? Och äntligen har jag köpt mascara nu! Jag vet inte men det känns som det var en mascara, precis som jag vill ha! Hihi, får se imorgon om jag har tur. Bye KRISTIN



Den här köpte jag! Tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0