pms

seriöst jag haaar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp. så fuck alla just nu x)
pallar inte berätta om dagen, hände inget specielt, hade engelskaprov. kommer typ ha ett till nästa veck för vår lärare e så klant så hon skrev bara ut halva provet hahaha. men det gick fan ganska bra! lr ne på en del chansade jag bara allt, bättre en vanligt jallafall. Ska på träning snart. sköööööönt pallar inte vara hemma nu.
dagens outfit har varit; svarta thigts jeans från gina, vit linne med någon ''mönster sak'' uppe på linnet från JC och en vit t - short där de står ngt på från gina, & en lite gölli flätta i håret. hahaha en änkel blev det.
puss elin

igår kvl, inge smink HAHHAHA heeet
 


Kommentarer
Postat av: BLONDIE

Vill du få massa mer besökare på din blogg? Bli då medlem här http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lalaas.blogg.se!

Det går fort, det är enkelt och du får massor av besökare! Jag hade för en vecka sen 100 besökare per dag men nu när jag har bloggtrafik så får jag 300 per dag!

Bli medlem du med :)

2009-11-18 @ 18:14:46
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0