pigg & glad

Bra början på morgonen! Pappa väckte mig vid 7 idag haha, han hade glömt att jag hade sovmorgon. Men det gjorde ingenting, för jag låg kvar typ en timme och när jag gick upp var jag jätte pigg. Började sminka mig och åt mjölk framför datan med nyttiga Brains! Eller det kanske inte alls var så det hette haha.. Aja, var inne på datan lite och kollade runt på bloggar. Hittade ett inlägg som jag blev så glad av att jag började gråta. Allt kommer lösa sig baby! Hinner inte lägga in nån dresscode bild men ni kan få en beskrivning:

* Vitt baslinne
* Svarta tights
* Grå typ "hängseltjol"

Visst låter det fult med hängseltjol? Faktiskt inte! Den är jättegullig. Kan lägga in bild senare. Måste fixa det sista innan jag går till skolan nu. Puss KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0