onstaaaa

heej, förlåt att jag inte har bloggat idag haha. hatar onstaagar jobbigaste dagen på veckan thihi. idag behövde jag gå till ''skolsustern'' och göra syn och hör tester som man måste göra innan man kållar dyxlesin, som jag behöver göra. va kvar i skolan ett tag efter vi hade slutat. sen gick jag och johanna hem tillsammans.. sen gick tiden skit fort? har typ bara läst twhiliht hela daagen, e så jäävla kääär i den. bok 3 e jag på. jag e så dum så jag missa träningen + ''glömde''.. alla skol böker i skåpet satt jag kajn inte plugga ti, so:n , franskan som e tills imorn och ti engelska provet som e imotn lr på fredag. men skit samma jag lär mej ändå inte haha. ska läsa lite mer i min älsakde bok , geek i knowe.. aHAHAHAHA. sen ska jag väll se på tv lr ngt. dt här blev ett jävligt tråkit inlägg. men jag lovar att bättra mej imorrn. haaaare bra alla töntar. puss elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0