mondag

tjaaaaa. nu har jag pluggat franska , lr nej de var helt meningslöst så jag plugga engelska ist.. gick inte så bra de heller. taaha. e riktit iredetar för idag fick jag en till hemringning fast från svante, jag hare inte äns fjort ngt ? :S ... skit samma ska kanske byta skola kvarnbegra suger balle. snaaaaaaaaart ska jag käka panikisar sen ska jag dra på träning wiiiie då får jag träffa maja och elin, hoppas dom e riktit flumm ikväll för der e jag :D.
skolan var tråkig, fick tillbaka NO provet, alla fel typ satt måste göra omprov. helt onödigt de kommer ju gå lika dåligt lixom haha. bloggar mer efter träningen. puuuss elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kvarnberga Är Bäst ;) !!!!!!!!

2009-11-16 @ 22:00:42
Postat av: Anonym

min kusin går i samma skola som dig.

2009-11-17 @ 11:21:27
Postat av: elin

ballt , och vem e du ? ;)

2009-11-17 @ 17:09:09
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0