lite tråkigt/roligt

Klädsel
Vad har du på dig idag:
jeans, rosa linne, svart kofta
Vad använder du just nu för skor: uggs
Favoritfärg på kläder: mörkblå, randigt och rosa

Senaste person som
Sov i din säng:
jag
Du pratade med: julia och moa
Du delade en drink med: elin
Du gick på bio med: mamma?
Du gick på stan med: minns inte
Skällde på dig: pappa

Senaste
Låt du hörde:
Introt för Smallville
Film du såg: Shooter
Mat du åt: mackor
Kram: moa
Puss: jag vet faktiskt inte
Fest: oj.. skit länge sen!
Känslan: hungrig
Ilska: förra veckan, var arg på en kille
Resa: kryssningen
Glädje: lördagkväll!
Dröm: nånting med elin och vi var i stuvsta och träffa några 95or.. kommer inte ihåg
Boken du läste: Ett hål om dagen
Personen du träffade: alla i skolan
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: hannah
Gången du åt en 7-eleven korv: öh?
Gången du var utomhus: nyss
Gången du sov: inatt kanske?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kanske 2004?
Saken du köpte:
min mobil

Om dig

Namn: Kristin
Ålder: 13
Smeknamn: Krish, kk
Syskon: en halvsyster
Sysselsättning: pluggar
Bra egenskaper: glad, social, rolig.. vet inte :$
Dåliga egenskaper: envis, slarvig, kaxig ibland
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 38


KRISTIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötis,vilken skola går du i? KVB?

2009-11-23 @ 17:34:56
Postat av: kristin

Nää. Vill inte säga till vem som helst vilken skola jag går i, så vem är du? :)

2009-11-23 @ 20:58:44
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0