jao

Aboow leen. Vet ni hur jag mår eller?.. Inte så bra. Har typ nån äcklig spysmak i munnen (intresseklubben antecknar) och är skit trött. Jag har sovit typ 30 minuter redan? Fryser och svettas på samma gång.. Ja ni vet hur det är? Fuck it!

Bort från mig då. Mamma fyller ju tant idaaag. Haha. Fick ledigt några timmar från skolan så vi kunde överrsaka henne och så. Lyllo mig. Gick upp runt 7.30 och Björn och jag fixade frukost, presenterna och mina 50 adjektiv som jag berätta om igår haha. Sjöng för henne och det blev frukost på sängen. Hm.. kan väl inte berätta precis allting. Åt och fixade oss, sen kom typ massa folk kl 9. Det var det som var överraskningen alltså, hon trodde alla skulle komma på eftermiddagen men så kom massa folk. Vi åt och blablabla. Hände inte så jätte mycket mer idag! Det var en pissdag i skolan. Och för er som vill veta så suger kungis bajs!
Har väl inte så mycket mer att berätta om vad som hänt idag. Nää. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0