jag orkar inte mer

Det finns ett ställe där jag inte trivs. Ändå är det där jag är nästan varje dag. Där kan jag inte vara den jag vill vara, den jag en gång brukade vara. Nu måste man tänka på allt, finns bra 2 personer jag kan vara mig själv med helt mig själv. Utan att tänka på nått. I början av 7an trodde jag det fanns fler men jag tror jag hade fel. Det känns så.

Ett ända stort val har jag gjort i mitt liv och det ångrar jag. Jag trodde allt skulle bli så bra, jag hade fel. Nu går jag omkring och längtar härifrån. Komma bort från den här skiten. Vad är det med er? Ni tror att det är okej att säga vad som helst till vem som helst. Jag menar inte bara saker som ni säger till mig, jag ser det hela tiden. Det är så falskt allting. Jag tror inte det är många ni kan lita på, fast ni kännt varandra länge? För det är som en tävling. Man ska vara bäst. Vara populärast. Även om jag skulle gå här hela tiden tills 9an så skulle jag inte trivas. Jag vet det. För det finns inte många man kan lita på. Det är dålig stämning här. Eller, alla är falska! Jag menar inte att alla är det, men ni är så.. vad är det med er! Utan att tänka efter vet jag redan 6 st som man kan gilla ibland, men ibland bli dom en helt annan människa. Blir kaxiga och äckliga och man vill bara spy på de. Allt det, vill jag bort från. Så jag skiter i vad folk tycker och tänker, jag tänker inte vara kvar i den här skiten. Det kanske låter som om jag är värsta emot eller mobboffret men så är det inte. Jag vet att jag kan få så mycket bättre på en annan skola. Därför längtar jag bort tills jag får komma dit. Komma till mina gamla vänner och få tillbaks det som jag kände förut. That´s it. Jag vet vad jag vill och ska göra vad som krävs för att få det så. KRISTIN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0