igår kväll

hejhej bloggen. kom hem fär typ en halv timma sen, igår kväll käka jag och liiven pizza sen drog vi ut, gick till coop efter ett tag då träffa vi moa,jossan och amanda. vi köpte julmust sen drog vi hem till johanna. snacka med niklas och josef i tele, lurade dom att vi ocskå var på icaa satt dom gick runt där och leta efter oss. busigt.  lite senare åkte johannas mamma iväg för att lämna mobbe då satt jag och johanna på hög musik och filma när vi dansa hahaha skit kul vare, skulle lägga in vidion här i bloggen men dt funka inte. sen bubbla vi typ i en timma haha naaaaaaaaajjs, a sen tog vi ju brun utan sol satt nu e mina händer helt bajsiiga -.- eeeuw. sen såg vi på twilight omg vad jag älskar deeeen, e skit kär i vampyren (a) sen såg vi på simbad haha världens bästa film jag och johanna ser varje gång vi sover. då ringde lukas och adde så vi snacka med dom i 40 min och så vi på en skräck film på 6an när vi snacka tele med dom, haha seriöst lukas höll på att skita på sej, vilken fegis. taahhaha. sen såg jag och johanna på ngn film som hette typ '' sen kom polly'' lr vare va. skit udda film ilf. sen sista filmen vi såg på blev ''mean girls'' omg i love that film! en kille som e med där e fett snygg hhaa. johanna somna innan filmen var slut, typ klockan halv sex på morgonen, jag var skit pig så jag såg klart. jag somna typ klockan 7, sen vakna vi klockan tolv. elin
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0