igår & idag

Tjuhu! Har inte hunnit blogga. Imorse gick jag upp vid 7, fast det va skit svårt att komma upp. Jag la mig faktiskt tidigt för att vara fredag? Somna kanske 12. Såg på väärsta coola filmen! The cell hette den. Men mamma sa åt mig att stänga av och tjatade. Spelade match för nån timme sen. Vi mötte Vendelsö och det blev 8-1 till oss! Det gick piss för mig haha. Eller inte allting men jag missade bollen säkert 100 gånger. Riktigt pinsamt. Men vi vann ju iallafall. Ligger 1a i serien, coolingar va?

Igår: Slutade vid 3 med gympa som sista lektion, vi körde äh vad heter skeppsbrott? Hihi skojsigt. Aja, sen så träffa jag Luua! Men vi bara smsade så när jag ringde visade det sig att jag satt på bussen på väg mot Huddinge och hon den mot Stuvsta. Så typiskt henne! Sen träffades vi iallafall i Stuvsta, coolade oss, gick till coop och var där länge. Hon skulle hem vid 5 så då tog jag bussen till centrum för jag skulle träffa Fisa. Äh väntade en stund sen var hon klar på dansen. Satte oss vid bussen mot Heron. Prata och ja hade allämänt roligt. Vi hade inte så mycket tid så vi gick direkt till salongen! Vi skulle ju se New moon. Gaah så snygg jacob är! Fyfan. Jag borde skaffa en kategori med saker om bara honom.. Shit. Aja, den va bra, mycke bättre än 1an? Slutade lite skumt kanske, fast så smart som jag är så vet jag redan vad som kommer hända. Efter det väntade vi på bussen och tog den hem? Jaa. Rooligt. Min gårdag. KRISTIN

Kommentarer
Postat av: Fisa :)

vilket påhittigt namn :))))

2009-11-28 @ 12:10:39
Postat av: kristajn

jag vet :) man är ju bääst

2009-11-28 @ 12:14:11
Postat av: Lalalla,

tss aa vi säger så ;)

2009-11-28 @ 12:32:18
Postat av: krishilishi

äääh lilla fisa lisa det äääär så ;D

2009-11-28 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0