ib

Tjuu. Det här inlägget kommer ta lång tid, för jag kollar på Smallville och det ör hötte spännande. De ska typ älda upp en bil som Clark sitter i. De har han bilen, i en bur! Åh neej. En hund är där också. Yes hunden kom och rädda Clark! Fast det e nått skumt med hunden.. Aja, idag har jag bara vart hemma. Har ätit skiit mcyket sen jag kom hem. Vet inte varför. Men snart ska jag byta om för träning iallafall. Innebandy, den här veckan är det fullt upp. Träning måndag-onsdag. Sång på torsdag och matcher fredag-söndag. Fast jag gillar att träna och spela match mycket, men man vill ju hinna med sina kompisar också såklart.

Imorgon ska jag åtminstone till Kvarnberga! Skit kul, hoppas att alla slutar ungefär samtidigt då får jag träffa typ alla jag känner. Hihi. Blir jätte glad av att tänka på deet. Nej, nu måste jag byta om. Pussi pussi. KRISTIN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0