glad/ledsen?

Fyfan vad jag har gråtit.. Jag vet inte varför, av lycka eller sorg? Det var bara så skönt. Fast just nu är jag glad. Min pappa e bäst! Haha. Det känns verkligen som att mycket kommer att fixa sig.. jag känner det.

Idag har vart en äh vet inte, okej dag. Eller det var booring i skolan men efter skolan drog jag och Melli till kvb. Vi träffa Lollo, Elin, Ozzie, Westling, Adde, Lukas och ja några fler. Vi var där en stund sen gick alla och då gick vi till bussen. Melli missa sin haha! Mycket roligt. Eftersom jag är så snäll så väntade jag med henne på bussen. Efter att hennes hade gått tog det kanske 10min innan min kom. Jag skulle till Huddinge för jag skulle ha konsert, jag skulle sjunga. Men var rätt tidig så jag satte mig och läste älskade Twilight! Haha. När kl var 5 så gick jag ner. Vi skulle samlas då och repa. Jaja, vi repade och så. Kl 7 började konserten. Man kan väl inte säga lixom vad som hände.. Folk sjöng? Det gick bra för mig också! Faktiskt. Pappa har typ inte hört mig sjunga "seriöst" på kanske 2 år så han blev jätte glad och lalala. Yeah. Ska vara inne lite till på datan sen ska jag läsa FRIDA och twilight! My looove. KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0