fredag

hejhej. idag försovde jag mej, vakna typ halv 8 och börga 8 -.-. vi badade ju på gympan, fyfan va hemskt. sen hade vi typ matte,engelska najjs för gjorde typ inget ändå. sista lektionen hade vi ngn glad människa som var lärare? asså det var almän profil. efter skolan gick jag med lollo hem, gick förbi hocky hallen, snacka lite me robin och emil s. sen gick jag hem ti mej och lollo ti sej, träffades igen typ 20 min efter, då drog vi t coop, satt vi bussplatsen och snacka. sen när vi skulle ta bussen hem hade lollo muppen glömd busskortet så hon gick bara på typ gömde sej bakom mej? men han sa till oss och lollo sköte snackat satt då fick vi gå hem HAHAHA. elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0