fredag

fan vad skönt med heeeelg! idag har det varit skiiiit kul ilf. på gympan simmade killarna så kålla vi in genom fönstet så fick man se alla fjortisar utan wax hihi, så åkte jag, lollo, johanna till stuvsta. så jaga typ johanna mej men jag sprang ifrån henne så då gömde jag och lollo oss , men sen hitta vi inte liiv och hon svara inte på telen så vi tagga till kungis, träffa kk och var där som fetaste töntarna hade kul ilf. så var vi borta i typ en halv timme och sen när vi tagga till bussen stog liiv och vänta på oss HAHAHA sopaaa. sista lektionen vare profieler och jag går i alnmän satt vi såg på hiphiphora! hahahahaha. när vi sluta va jag med ippa och danek. hade skoooooooj och gick runt åh frös typ. kom precis hem, har träning ikväll lr så ska jag ut och vara med ippa och några kanske..?  bloggar mer sen. puss elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0