färga håret igen?

ååh nu sitter jag och kålar på mitt hår, hade tänkt att färga det typ i slutet av november igen, fast jag har färgat det ganska mycket satt kanske ska låta det vara ett tag, och sen färga på julovet, antligen ljustbrunt lr färga utväxten svart. vad tycker ni? jag tror det blir så att jag färgar svart igen i typ december / januari.   jävlit intersessant hahaha
just nu lyssnar jag på ngt skit bra band.      Imorgon på gympan ska vi typ simma? fyyyyfaaaan! sminket kommer rinna och hela skiten -.- uch mej utan smink, inte fint. A dt finns inte så mycket mer att skriva, sista inlägget tror jag det här blir, men ska ha datan på ett tag till. sen så ska jag såklart läsa thwiligt (stavning) omg jag e så kär i den, hoho nu ska jag skryta, jag har läst 300 sidor i den på två kvällar (a) hahha geeek i am.
sovgott alla sötisar. puss elin

green day - when septemver ends ,
beroände av den här låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0