fetaste dagen

Tror jag typ fattar det där med itunes nu iallafall. Haha, hej förresten. Idag har vart en riktig slappdag. Har vart i Tyresöcentrum med familjen, Nanne Grönwall var där ni vet? Det var nån "rädda barnen" dag så vi köpte hennes skiva och fick hennes autograf (stavning). Sen åkte vi dit igen för vi kom på att Björn fyller år imorgon! Haha, det hade vi helt glömt bort. Så vi åkte dit igen, köpte en tröja och spikmatta. Najs va? Vi gick till ett café som heter Ben & Jerrys också. Förlåt om jag e efter men hade ingen aning om att det fanns ett café som hette så. Där tog vi 2kulor var, det va skitgott eftersom jag är helt kär i glass med brownies i.

Imorgon skulle jag vara med Sara, Ante och Lollo typ? Eller vet inte om Sara och Ante vet om det ens.. Men nu skrev Lollo att hon hade lovat Adde och Davve åh den korven! Vet inte hur det blir. Men Jenni frågade också om jag ville gå på bio men jag vet inte om jag kan. Vet inte hur det blir nu, måste snacka med dom. KRISTIN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0