=)

Dagens outfit: Haha, ful. Mjukisar, stickad rosa tröja och uppsatt.
Dagens skratt: När Emelie ramla.
Dagens tårar: -
Dagens låt: Känn en doft av kärleken
Dagens person: Meliiinda
Dagens händelse: Håltimme 2 ggr!

I måndags: Hade jag innebandy
I tisdags: Åkte jag till Kvarnberga och träffade gamla kompisar, vi var vid coop och sen gick vi till hockeyhallen. På kvällen: var det innebandy
Idag: Följde jag med Hanna och Emelie hem. Melli följde med också, sen var det fotbolls.
Imorgon: Ska jag på sång
På fredag: Ska jag hem till Sofie, spela fotbollsmatch och kanske gå på bion 2012
På lördag: Vet inte
På söndag: Innebandymatch

Nu har ni fått reda på massa saker om min dag och om veckan. Nu måste jag snart gå härifrån, mamma vill jobba ifred och jag är faktiskt trött. Fast det slutar alltid med att jag läser Twilight eller en FRIDAtidning..

 

KRISTIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0