ditt svar!

Nu har jag fått en fråga 2 gånger, fast av samma person. Vilken skola jag går i? Jag har säkert berättat förut vilken skola jag går i men nu känns det lite läskigt att nån undar. För jag har sagt "om du vill veta så säg vem du är" för jag vill inte säga till vem som helst! Eller jag skulle kunna säga det så känns det ju då lite läskigt.. För det beror ju på vem det är och vad hon/han vill? Tycker jag iallafall.

Men ändå. Det kan väl inte va så farligt? Och jag är säker på att jag berättat det förut så visst. Jag går i Kungsklippeskolan. That´s it. KRISTIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, då vet jag?

Som om jag skulle kunna göra dig ngt bara för att du berättar vilken skola du går i

Jag heter Emelie och går i 8:an på Tomtberga.

Så nu vet du ;)

2009-11-24 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0