det är piss att inte ha bilder

Åh, jag blir så sur! Nu loggade jag in på "min" profil. Jag är inne på mammas när jag e hos henne och där hittade jag alla mina gamla bilder, när jag var blond och jätte wannabe! Haha. Iallafall, så försökte jag föra över dom till bloggen eller nått men det är nån fel på den profilen så det gick ju självklart inte.. Lovar att ni ska få se när det fixat sig. Hm, jag måste lägga mig halv 10 idag! Haha fatta. HALV TIO! Aja, jag lär ju va lite pigg imorgon. Mm. Idag är jag inte alls lika glad. Usch. Imorgon ska jag bättra mig! KRISTIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du e inte wb nu heller? Nänä

2009-11-10 @ 22:41:14
Postat av: kristin

och det kommer från... vem?

2009-11-11 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0