abow

Man! Värdlens coolaste låt eller what? Aja. Nu har jag kommit hem från "träningen" haha. Jag fick skjuts till träningen, men det var ingen där när jag kom? Hmm.. Väntade ett tag men ingen kom så jag fatta att det var fel, men jag visste att pappa skulle komma så väntade så att jag kunde låna hans mobil och ringa Nicklas (tränaren) så jag visste vart det var nånstanns. Haha, men så kommer självklart inte pappa? Jag tröttnar och åker hem. Nu kolla jag på hemsidan och det var i Tomtbergahallen det skulle vara! Och jag var i Huddingehallenn. Hallarna ligger lixom brevid varandra! Så himla otur! Bajs.. Jag ville verkligen gå på fysen, dels för att inte missa för mycket och det var typ boxning vi skulle köra. Skittråkigt. KRISTIN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0