11.00

hejhej bloggen nu är jag hemma från träningen, har duchat och sånt också.. hade skit skojj på träningen tihihi. ;)
efter behövde jag inte åka buss själv , för camilla skulle åka förbi huddinge, så vi gick ti bussen i skarpnäck det regnade och gick i lera typ . sen hade vi precis missat den så vi tog bussen ti älvsjö sen tåget ah jag gick av i huddinge centrum, missade precis både 705an och 742an satt jag gick hem, tog typ en halv timme. men snackade med lollo i telle så då blev det lite roligare.
juste hidag i skolan var vi typ i huddinge aolan (stavning?) seriöst vi kållade på sveriges fetaste bögar typ ahahhaahah. fyfan va tråkit de va. men nu måste jag fixa lite tills imorgon. börkar nio haha fan va skönt. puss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0