ny blogg :D

japp , jag och kristin har fixat den här bloggen , ta inte namnet seriöst hörrni , men vi ska fixa disagn och dt så fort som möjlit , ere nån som e bra på de och kan hjälpa ? x) ,



idag var jalafall jag m kristin efter skolan , vi drog hem ti henne käka , va ute och hade almänt chill haha , imorrn skola igen , jag har mitt första franska prov pluggade som fan idag men de kommer nog ändå gå skit ! hhaha ,
 torstag ere grönan med klassen :D<3 de ska faktist bli roligt ;) , och uuuh vad jag hatar min fuckade mobil skärmen e helt cp typ mörk ? så jag ser fan ingen ting , men nu ska jag fixa naglarna .
 pusselin


 
jeeay ! always lika snygg

Kommentarer
Postat av: .. kille ..

OMG! vilken jätte ful bild på elin c !

2009-06-17 @ 12:12:47
Postat av: abc

fyfan lika ugly som vanligt !!!

2009-06-17 @ 12:14:39
Postat av: kristin!

HAHA! fan va töntigt, du skriver som om du är 2 olika personer men du är ju fan samma? och om du nu tkr hon e så ful, stå åtminstone för vad du säger? barnsligt.

2009-06-17 @ 22:59:58
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0