Kristin = miljövänlig

jag har bestämt mej för att sluta kasta skräp på gatan. visst visst, töntigt att jag skriver såhär, tyck det men jag orkar inte bry mej. asså kolla, när jag är med kompisar, 9 av 10 kastar papper på gatan. men vafan e det bra för? fårn början vare att man ville vara cool och kastade iväg pappret men sen blir det till en vana. lixm, vi ungdomar förstör så mkt för oss själva. för när vi skräpar ner, det är ju oss det drabbar. för jag kan nästan lova att jorden kmr typ explodera eller nått när jag kanske fortf lever. det e ju lixm vi som hjälper till att allt bara blir skit. så om du tar till dej av texten, sluta släng skräp för det är dej eller kanske dina barn det kmr drabba! det va allt för mej, nu den ovanligt seriösa kristin!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är sant!

2009-05-31 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0