hemma!

heej, ser att elin har skrivit mkt på bara kort tid (a) jag missade efterrätten igår på sexornas lunch och kom hem nu från att ha vart på landet. min mamma gifte sej igår! haha. det va fett najs, börja nästan grina, dom gifte sej utomhus på en ö och det va bara släktingar och allt va typ jätte fiiint. aah, men det är skönt att vara hemma. jag hatar tanken på att jag bara kmr bo här i nån vecka till för att vi ska flytta, jag börjar fan grina. och snart är det skolavslutning, då kmr jag grina också!
HAHAH. aa, jag trodde jag skulle ha match imorn men ska inte det. e faktiskt fett glad! :D jag har bestämt att åka t grönan isf. fast vet inte riktigt med vem, och jag har inte koll på vilka som e där idag, skulle gissa att jag inte ska fråga dom dååra. kmr lägga in bilder lite senare idag, orkar verkligen inte nu -.- // krishi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0