full fart ,

igår kväll åkte jag och johanna ti huddinge c och träffa anton , och jag kasta hela mitt vatten glass på johanna de va jävlit roligt , sen sprang vi hem vid halv10 och förbi coop och köpte godis i coop , och hem till johanna och kålla på film , idag vakna jag halv sex av teven vi inte stänkt av johanna sov som en stock HAHA OMG, men vi gick upp och såg på hannahmontana vi tio lr nått, när jag kom hem böt jag kläder sen träffa jag emma , vi gick till ip , köpte en cocacola , sen tog jag bussen till centrum och mötte mamma hon köpte bekini , ett tub linne och en kläning typ till mej , sen GICK jag till träsket och där var emma,lollo,melli,sofie,fredde,fabbe,davve,fex,cuppe,erik typ , sen drog lollo då gick vi ti coop davve bjöd mej och emma på en fanat tack , och sen när jag skulle hoppa över ett dike med lera under a gissa vad som händer ... ? ahahha ena skon blev helt lerig mysit ! , nu har jag precis duchat känns jävli skönt , snart e det mat och emma kanske ska slagga hos mej om det går ska fråga om en stund , ikväll blir de nog vara på ip haha .


dagens outfit :
shorts : gina
linne : jc
kofta : h&m
skor : lindex
 
 

snott bilder från emmaccls.blogg.se .




love u sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0