fotbollsmatch

har nyss kollat klart på första halvlek, barcelona mot manchester united, barca leder med 1-0. brukar inte tycka det är så kul att kolla matcher (fast jag själv går på fotboll) men idag vare kul. fast ville hellre vara inne på datan. hahah. idag vare ju skola, inte så jätte kul men helt okej idag. efter det gick jag, sara & elin t kvbplan och köpte lite godiis. mums :D
efter så va jag med sara. vi skulle hämta hennes lillebrorsa och fyfan vilken lättnad det va att komma ut från dagiset! det va verkigen ett helvete så jävla läskigt! hahah. alla va jätte taskiga, en kille kastade sand på sara, saras brorsa sparkade sara, en tjej sa att jag hade fula skor, sara brorsa sa t en att honva dålig på att kasta, jag klarade inte av att stänga grinderna & det va nåra tjejer som låg och hade slagsmål. ööh, asså det va fett scary! det va verkligen en lättnad att komma ut därifrån.. menmen. emil hade inte lust att gå hem så vi stannade vid klätterställningen ett tag och lekte massa. sen tillslut gick vi hem t sara. vi gjorde inte så jätte mkt men det va iaf naajs. vid 6 tiden hämtade pappa mej och vi åkte och kollade på match, mitt lag spelade. så såg min dag ut! funderar på om jag ska göra en snabb header bara under tiden vi inte har vår "standard". aja, god natt på er alla sööta! // kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0