bilder kommer om en stund

hello evry boddy ! , kom precis hem , vi hade en vanlig skoldag men slapp engelskan för vi åkte ju ti grönan ,  första vi åkte va popexprecen jag åkte med lollo , under dagen åkte jag typ , vilda musen,frittfal,extrim med linn , och extim m typ lollo johanna sofie , jetline m tobbe haahha , insane m johanna l  slänggungan m många ,flygande mattan,kvasten och lite saker kommer inte ihåg allt x), och precis äfter maten åkte vi (jag,lollo,simon,tobbe,linn,johanna,lucas tror jag ) uppsjutet trodde jag skulle spy HAHA omg , och sen typ spökhuset SKIT TRÅKIT blev inte skrämd en endaste gång hahhaha . juste  fett synd det hände två tragiska saker + att det regna , men typ 30 min innan vi skulle sammlas så skulle jag lollo och nåra åka insane och typ precis när de var vår tur fuckade sej allt och typ nåra hade fastnat där uppe så brovkörde dom och lite , sen had evi stått där 50 min då ringde maria (lärare) och sa att vi behövde sammlas :(& de andra var lite kul haha simon skulle köpa en lott och hon som jobba ba : men köp 4 , så tog hon hans 100 lapp haha omg , och han vann inte äns xd  . och på bära på bussen från grönan ti tåget så var de två skit sköna killar som börga snacka m oss och lite  hehe . och på tåget hem när vi var vid älvsjö fick lollo panik och trodde vi var vid stuvsta och skulle av hon var skit nära på att gå av haha riktit kul var det , men nu ska jag lägga in lite bilder i nästa inlägg om jag fått nåra bra min mobil e lite paj haha ,

PUUUUUUUUSS ! / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0