18:20 om ni inte visste

idag har varit en chill dag , typ eget arbete utan lärare och matte bara , sen hade vi typ lunch bara vi sexor lärarna servera oss och sen blev de glass de får alla 6:or innan sommarlovet . efter det sluta vi , jag drog hem städa rummet sen åkte jag till huddinge c träffa jossan,elin,matilda, på donken träffade vi johanna o och sofie ,  jag och jossan tog bussen hem , och nu sitter jag här hos liiv har tagit över hennes data MOHAHAHAHHA ska sova hära ikväll blir det ut gång ! massa fina bilder kommer sen kväll lr imorrn . och ska hem i tid imorn för jag och emma lollo  sa allderes nyss att hon inte  kunde så vilka de blir vet jag inte , men vi ska jallafall till grönan .  snart ska jag och johanna käka tacos wiho  , men nu ska jag vara social (stavning?) , puss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0