we are back

haha :D jag och elin ska åka t mitt land igen (a) hon va där förra året också, men nu ska hon dit igen. skit kul! jag har letat efter bilderna vi tog då, fyfan asså va wb man va då. typ bilder med foundation on the lips, kattsträck och på näsan? jag kmr ihåg när jag skulle säga t mamma att vi skulle vara katter då. gud va man har förändrats. då va jag också blond..
men när jag byter tbks t min gamla mobil så tror jag att jag kmr hitta blondin bilder! så då kan jag lägga in nåra.

men just nu så saknar jag mitt mörka hår. så som det va när det va nyfärgat. KRISTIN

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv ; jag är tsm med pontus , ´mihih .

Hhaaokej , då vet jag (a)

2009-06-15 @ 23:59:34
URL: http://ddicksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0