sämst på rubriker

ja hörrni ska kanske dra ut och träffa lollo men hon värkar inte vilja ? eller vetefan .
men senare ikväll har jag bestämt att jag ska se låt den rätta komme in '' .
imorrn måste jag upp fett tidigt för nåra som ska städa förnstret eller något skit
kommer typ kl 8 (?) YYEA!  -.-  . kommer väll geeka barnpogram hela morgonen .
sen ska jag jallafall träffa becca (12s@) och sen kommer pappas syster och
hennes kille och min kussin från tyskland till oss . very fuun . på tistag ska jag
sova lääääääääääänge , sen ska jag och jenny ta tåg och buss till något ställe
där mormor&morfar har landställe och typ vara där lite och käka , onstag blir det
kanske grönan med becca ? sen träning om jag hinner , 

här är lite bilder från dagarna jag inte kunde blogga så mkt .

sara och främlingen strular , döda mej inte nu sara



jag e coolast :D




hahah jag & johanna

allid lika snygg

ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0