halv 6 för er som inte vet




a nu ska jag berätta lite om landet haha , när vi kom dit i torsdags så typ sjöng vi karjoke halva kvällen en kille som var där hade med sej högtalare och massa musik saker  , men på fredan när de var midsommar kom det massa folk , hhi alla blev fulla , okej inte riktit alla , men en kille typ våltok kristin AHHA okej där överdrev jag lite .... men han ville dansa med oss fast jag sprang där i från , krish lyckades inte , ja och så var han fett på , men sen sluta han och körde bög porr ist . men på dan gick vi också till nån sånn där midsommarstång , jag och krish gick tidigare och drack ''fanta'' ... , och så kom typ tvp andra 96 tjejer men dom var enormt tråkiga . och vi satt med i en båt när en åkte såndärra vatten skidor eller a det var en bräda då åkte äfter båten  , men de var lite coolt mohah . hmm vad har vi mer gjort (?) åkt i en jätte jätte liten gummi båt som jag blåste upp nästan hela , kristins kompis sandra var också med då . och sen har vi sätt på lejonkungen 2 , 3 gånger med hennes plast brosher  som är kära i mig (a) dom e typ 6 bast men ändå x) .  och sista natten sov vi i en koja som vi sov i förra året också , men den här gången fanns det än väg  . a idag gick vi upp 10 typ , solade lite , äfter lunchen börgade vi gå på kattjackt , jag hatar katter ... , men kristins mamma släppte av mig vid skogås därifrån tog jag bussen hem , ikväll vet jag inte vad som händer , de blir jallafall ingen bio ikväll . nån som vill träffas ? ,


ELIN

hemma hos krish innan vi drog 

twins

det där skrev jag föra året !

krish dansar loss

fick inte med när han taffsa :(

finfinfin

im best !

sen kom killarna och spryta med vatten pestol så vi trila

(?)

på brygan

hahah jag digga den stora miniräknaren

elinpelin

LOVE daata

het hetare hetast

HAN KIIISSAR !

 


bye fuckers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0