trött

ett ord. TRÖTT! blääh, det är ditt fel elin! att jag e så trött, det är du som gör mej vaken.. aja vi hade naajs :D
jag kmr lägga in alla bilder imorogon! hahah, vi har dansat väldrigt mkt. som ni ser har elin skrivit sin cepe text redan om vad som hänt typ. hahaha, fast jag vart med om det själv så fatta jag inte ett skit vad hon menade med vattenskidor typ. haha. asså björns ena vuxna barn john, åkte typ vatten skateboard? eller asså tänk er vatten skidor men formad som en skateboard. john har magrutor, wihiii! haha, det va ju fett kul att kolla på, pågrund av det.. aja, typ andra dagen så låg jag och elin i hängmattan där vi hade det gött. sen såg vi viggo och oliver smyga omkring med sina vattenpistoler och typ garvade. "ungar". men nästa sekund låg vi där typ helt ner dränkta dom stod och typ bomba oss med vatten, jag fick panik så jag ramlade åt sidan så hela mattan vände sej upp och ner, jag och elin låg och typ garva i 10 min helt blöta och leriga.. mums. ähm, en natt sov vi i trädkojan! asså den sitter i ett träd typ 1 m ovanför marken, nu börjar det likna ett hus. det är tak, 3 väggar och fönster och typ en rutschkana ner, haha vi sov där förra gången elin va på landet också (a)
haha. ja mer orkar jag inte berätta, det blir ju lixm repris då. men aa som sagt, imorgon kmr jag lägga in alla bilderna.
KRISTIN



Måndag: åka t pappa, packa för flytten
Tisdag: grönan med 12s' och sen jlias'?
Onsdag: pappa på jobbet. alltså måla hus..
Torsdag: fotbolls cup
Fredag: fotbolls cup
Lördag: fotbolls cup
Söndag: fotbolls cup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0