therese

asså det är så himla tråkigt med therese johansson rojo. en del visste jag redan om, men på http://tammen.blogg.se läste jag ännu mer. jag fattar inte! det handlade tydligen om kärlek, tjejen hade skrivit t sin pojvkän: om du älskar mej så dödar du therese. och det va ju precis vad han gjorde.. helt sjukt. jag fattar inte hur hon ens kan komma på tanken att säga åt nån att göra nått sånt? att han gjorde det också. att han inte bara dumpade psykot. hoppas dom mår jävligt dåligt. vare inte så att det hände på en fest/bal också? asså jag blir så himla arg av allt. jag kände inte therese eller så, men allt är bara helt.. fattar inte hur dom ska kunna leva med att ha mördat en människa. jävla puckon. KRISTIN


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon hette theres inte therese

2009-06-16 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0