tbks från landet

WIHOO! jag är bäääst! kolla, vi har ju flyttat så på den enda lediga datan fanns det ingen mus. men nu finns det :D mamma sa att hon va upptagen och inte kunde hjälpa mej, då kallade jag henne för cepe (i mina tankar) för egentligen skulle vi haft en annan mus men jag hittade bara den nya. så jag har nu alldeles själv kopplat in en ny mus.
haha. jag va bara på landet en natt och sofia va med. elise heter en annan tjej som är 94a, hon va också med för björns kompis sverker är barn t honom. fast henne har jag träffat nåra gånger förut. vi gjorde inte så mkt, det va ju piss of väder. jag och sofia somnade vid typ 3. först så kollade vi tre på die hard 4 haha fast det ända vi gjorde va att kommentera allt som va overkligt. mohahah. sen så la sej alla förutom jag och sma (a) vi kollade på lejonkungen. haha, helt seriöst så är det absolut en av mina favoritfilmer. fast den e fett sorglig, right? aa sen läste jag FRIDA medans hon låg och smsa med sin Mr Älskling. sen blev vi väckta av snorungarna viggo och oliver, haha nej dom e jätte gölliga men inte på morgonen klockan 9 när man vill sova! det hände inte så mkt mer den dan. eller jo.. kolla vi har inga riktiga toaletter på landet, bara dass tovor även inomhus. men när jag skulle gå så hade jag mobilen i handen och när jag skulle dra ner jeansen, gissa vad som hände då? HAHAH! mobilen halkade ur händerna på mej och slaffs ner i toan -.- jag fick typ panik och ropade på mamma hahah, men hon garva bara. så jag va tvungen att plocka upp den. förstår ni? det va hemskt.. KRISTIN


landstället Långgarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0