tack tack ,

haha innan träningen åkte vi förbi huddinge c och pappa köpte busskort ti sommarn ti mej hihi . nu blir det väll att jag sitter och geekar data hela kvällen .. nu e det jallafall bestämt att jag ska med krish tors-sön ti hennes landställe wiiiii! haha jag e jätte blogg sugen men har inget att skriva om .. ? vet inte riktit vad som hämder imorrn , vill träffa niklas (a) men får se hur de blir med det haha . nemen nu ska jag börga skriva ti nån rolig på pea , so bye bitches ! / elin

Kommentarer
Postat av: Paulina

Lilla gumman. Det är ingen fin blogg du har där. Du är typ inte så duktig på det här med blogg, och jag kan inte fatta att du ens har kille ? Väx upp lilla gumman och sluta lek fjortis. Snälla gör det för dig själv.

2009-06-15 @ 23:13:17
URL: http://Paow.se
Postat av: sofia

varför låtsas du vem du nu är vara paulina?

2009-06-15 @ 23:46:04
Postat av: elin

hahahahah vem e tönten som leker poaw ?

det e du som ska växa upp ditt omgogne fan och skafa dej ett liv gumman .

2009-06-16 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0