söndag

hah kolckan 4 vaknade jag somna om och vakna typ 10 , vi somnade typ tidigt underfilmen igår, helt oskönt sov jag . vi skulle ju till grönan så vi fixade oss till det och på vägen till tåget ångra vi oss för att de var bra väder och ja vi pallade seriöst inte .. så vi bestämde oss för att bada ! wiho .... men så blev det inte heler AHAH vi gick hem till emma dårra för att hämta bad klöder och de sen  när vi vänta på bussen ändra vi oss och ville käka på illen ist och sen dra till stuvsta ip , ja så blev det . vi tog bussen hem till mej och i den sminka vi oss lite oxå haha de var roligt faktist . emma väntade när vi gick av och jag tog hennes väska och gick till mej och lämna de + mitt guldkort . så vänta vi på bussen till coop , då böt vi linnen och tjocktröjor av någon konstig anledning , sen kom lollo tio min innan bussen kom då böt jag och emma byxor hahah . vi delade på en kebab rulle tack vara emma sötisen  som betala .  sen drog vi ti ip , sara kom efter en stund och sedan jossan och elin . ja vi satt och snacka och jag dödade sara lite , vi var där ganska länge sen gick vi till coop för att jag ville köpa en dricka och antevante hänkade också dit , sen drog vi tillbaka till ip haha , det var våra pollare som körde match hahahaha .... men jag och elin (elns@) drog först , gick nästan hela vägen med henne hehe , och jag skrämde en katt fett stolt mohahhah . nu vet jag inte vad jag ska göra kanske hjälpa till lite med maten , och ikväll för jag se om jag drar till lollo för vi ska göra ett plantage (stavning?) till våran lärare .
här kommer lite fina/fula bilder från dagen/ går kväll, puss elin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0