sommarlov

skrev just ett inlägg men det raderades såklart -.- hha .
men nu sitter jag med jossan vi åt nyss pizza haha .
men idag gick jag till lollo vid 6 och fixade oss. jag,
lollo,sara,johanna x 2 ,moa och sofie sjöng och spelade
sombie, det gick sådär. alla grät i skolan haha. efter vi hade
varit hemma träffade jag jossan, vi åkte till huddinge. jag köpte
två linnen på h&m sen träffade vi matilda. var hemma hos henne,
´vi åkte till coop köpte pommes och gjorde det. kollade på disney
channel. jag och matilda bakade och jossan geeka tårtspel på
datorn. sen studdsade vi i regnet och busade lite.
jag lägger in massa bilder imorgon när jag kommer hem, jag
och jossan kanske gör ett videoinlägg och om det blir bra lägger
jag in det. imorgon ska jag till grönan,kanske på nrj om någon
stannar med mig.
/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0