slaggar med jenni

hejsan :) sitter nu hos jenni. vi smsar som vanligt, vi har ganska nyss sett filmen "låt den rätte komma in". jag har sett den på bio förut, men den är så bra att jag ville se den igen. för er som inte sett den så handlar det om en mobbad kille oscar som träffar tjejen eli. eli är vampyr. hon har flyttat in i lägenheten brevid. oscar blir snabbt kär & eli lär honom att slå tbks. för oscar blir slagen av mobbarna.. men det skapar problem! har ingen aning om när vi ska lägga oss? idag har vi typ vart ute på mattan & jag har träffat hennes grymt sköna famlij. hahah. imorgon, tror jag, att vi ska träffa nåra. vet inte riktigt vilka men vi får se hur det blir.. aja. för er som inte sett den så se den! justdet. elin om du ser det här så, ring min mamma imorgon! eller skicka ett sms t mej så kan jag skicka från jennis mobil.. för asså våra föräldrar måste snacka om helgen. så RING RING RING! KRISTIN



Kommentarer
Postat av: linn

är de inte läskig?eftersom den är från 15.

2009-06-18 @ 11:49:05
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: kristin

haha jo faktiskt. det är en typ av skräck, men jag gillar den ändå!

2009-06-18 @ 16:26:23
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0