shiet man!

herreguud! imorn är det avslutning, fan asså, det låter säkert cp men jag vill inte sluta. jag älskar min klass. oavsett vad alla andra säger så är det så. jag älskar er 6c. idag sista timmen grät alla tjejer i klassen, och det va så jävla jobbigt. killarna typ garvade, förvånad? haha, men killarna är gulliga på sitt sätt! haha. jag vet att dom kmr sakna mej, såå :D

ska packa snart, ska sova hos söta sara ikv. vi ska fixa oss tsm imorn, mycket roligt. idag har jag vart med elin, vi typ gick t coop obantade = åt massa godis och ty fotade och buuusade lite. hahah. vi tog massa bilder, massa sommarbilder, vi ska fixa en sommrig blogg. naajisgt tror vi. så vi tror vi tog lite header bilder också. btw, jag skulle bli glad om ni kunde tipsa lite om vad vi kan skriva om? det är såklart väldigt svårt att få att alla ska bli intresserade av, men nåra tips skulle sitta fint. nej, nu ska jag sjunga! kramar KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0