patetiskt

haha, har kommit hem från träningen nyligen. jag såg att hampus stod och åt popcorn efter, hm liite konstigt tänkte jag? men det visade sej att det inte va så pjåkigt xd justdet. PJÅKIGT är mitt nya favorit ord. jag ska börja göra "Veckans ord" i bloggen. ett nytt coolt ord varje vecka :)

insåg nyss en sak. dom flesta vet ju vem dessie är? men jag fattar inte. jag tycker verkligen inte om hennes personlighet. varför läser jag då hennes blogg? är det för att hon är en omogen fjortis? eller vad är det för nått?! jag skulle gissa att jag inte är den ända som tycker såhär. men det är fan patetiskt, alla vet ju att hon känar bara mer pengar på sina besökare. KRISTIN


lixom? haha. man garvar ju. hon sa att hon ska tatuera in barbie i sommar. gud va kul att va 70 bast och ha ett barbie stående i ryggen? :s

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla att hon på bilden har ritat skugga så att hon ska se smalare ut -.-

2009-06-03 @ 22:08:54
Postat av: Anonym

för det första ,så är du bara avundsjuk lilla gumman :) alla vet de ! hon tjänar pengar på att vara en liten "fjortid-barbie" ??? har du inte fattat det än . och du är faktiskt patetiskt som skriver ett helt jävla inlägg om hemma fast du hatar henne ... hm något stämmer inte bruden ..

2009-06-04 @ 21:11:23
Postat av: Saga

vem kan vara avundsjuk på dessie?

2009-06-04 @ 21:41:29
URL: http://saganilsson.blogg.se/
Postat av: kristin

skrev jag inte att jag tkr det är patetiskt av mej själv att jag fortsätter läsa hennes? och hur jävla fegt är det inte att skriva anonym? kan du skriva vem du e?

2009-06-05 @ 12:36:12
Postat av: Anonym

Man får väl skriva anonymt om man vill! MEn om du hatar henne varför skriver du då ett inägg om henne(?)

Plus att hennes blogg är grymt bra!

2009-06-05 @ 15:15:17
Postat av: Matilda/Lillchic

alltså helt seriöst du ska passa dig !, du skriver inte sånt om dessie ? varför fan har du fått en anledning till det. jag tål inte att människor driver om mina kompisar. du har just gjort ett till bråk krish, du kommer inte få 2 roliga år i kvb !

2009-06-06 @ 17:07:48
URL: http://lillchic.blogg.se/
Postat av: kristin

okej matilda. sure, du får göra vad du vill och tycka vad du vill. men jag tänker iaf inte bråka med dej. jag är så trött på bråk! det va inte tänkt att skapa bråk med nån av inlägget, nu när du skriver så, ja, vad hade jag förväntat mej? att alla skulle hålla med? nej, det går ju inte till så. men ja det är upp till dej, jag tänker ändå inte hålla på.

2009-06-06 @ 22:22:57
URL: http://playercrew.blogg.se/
Postat av: adde

hahahha .krish ska inte ens börja på kvb så kän dej ägd. x)

2009-06-06 @ 23:03:07
Postat av: sara

haha eller hur :S

2009-06-06 @ 23:41:18
Postat av: Anonym

håller med. hon skämmer bara ut sig själv..

2009-06-10 @ 17:34:11
Postat av: Anonym

men snälla, klart man blir lack när någon tjej akriver skit om ens kompis :@

2009-06-15 @ 23:22:52
URL: http://lillchic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0