paddling

tjeena! idag har alla 6or paddlat, det va fett najs! dagen började väl inte så jätte bra, jag hade glömt att ställa klockan rätt så den ringde lixm en timme för tidigt.. så jag gick upp började göra i ordning frukost och sen insåg jag att klockan va 10 i 7. ååh! så jag la mej och snussade ityp 40 min. aa sen åkte alla tjejerna t nått ställe där vi mötte killarna som redan hade paddlat. vi typ grilade, solade och badade. det va verkligen skit kul! sen så vare tjejernas tur att paddla + adde & jakob som tydligen inte alls hade tröttnat på tjejerna så dom körde med oss. HAHAH! aja, det va ganska kul och gick rätt bra men det va aaas jobbigt när vi skulle bära dom typ 100 m -.- sen så när vi kom fram vare typ vattenkrig! haah fett kul. men jag e fett lack på jacke, hade bikiniöverdel hela dan och så typ varje gång han jag gick förbi mej så bitch slapa han mej på ryggen. jag ska typ göra nån hämnd på honom.. haha, efter det så hände inte så mycket. det va träning och det va jobbigt och nu sitter jag och orkar inte duscha! aja, får ta det efter maten. KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0