oplanerat

jag har nyss kommit hem från haninge centrum och har köpt chinos!  så skulle det stått. men som jag skrev, så har jag match idag. och det visade sej att båda mina matchtröjor va hos pappa. så jag kunde inte åka t centrum.. asså ni vet inte hur långt det är t tumba från gudö! det tåg typ en och en halv timme att komma hit. så nu är jag i tumba och har nyss ätit lunch. kom på att jag åkte hit för att leta efter tröjorna så jag kanske ska ta och göra det haha. vänta lite..fuck! jag hittar bara ena tröjan.. okej, jag får leta lite mer senare. jag somnade vid 1 igår (idag) och gick upp typ halv 10. hade gärna sovit längre men va tvungen att gå upp, skulle ju åkt och shoppat. bilder kmr kanske senare! puss KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0