nu spyr jag ,

japp its true , kom precis hem , i skolan hade vi matte prov sen såg vi på film hela dan och åt en massa godis , jag och johanna olsson hade köpt , pringes,godis och dricka tillsammans , vi såg på shes the man , lr vad den hette jallafall bra . äfter skolan drog jag och johanna till henne , sen till mej och jag skulle ändå ut med hunden så då följde jag henne till samglas och när hennes kille (pontus altså) kom drog jag , gud vad söta dom var tillsammans (a) ,  nu vete fan vad jag ska göra träffa nån kanske , får se vad som händer i kväll också, skriver mer då , och här får ni lite söta bilder från dagen 
puss eran elin ,



hjälm ska man ha ni vet ...





cederborg<3olsson sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0