måndag

tjena , sara och lollo e hära , kristin ska komma snart och då ska vi typ dra till sara ? , 
igår sov jag jue hos sara , vi baka världens goaste chocklad bollar , och såg på nått
jätte bra tv pogram , vid typ 1 gjorde vi oss i årdning . jag gick hem idag vid typ strax efter 1 , 
hahah träffade adde springande på vägen väldigt kul ? hahaha aja , när jag kom hem
ringde linnea skulle göra korv till oss men hon hade redan dragit och jag vet inte hur man
gör korv ? så jag la den i mikron ? den smacka bajs så jag slängde skiten .
 ikväll har jag träning , och kanske ska vara med krish på midsommar som hon skrev ,
på hennes landställe alltså , lr om jag får ska fråga ikväll . men nu ska jag vara lite social
skirver ikväll och lägger in lite bilder
love elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

ELIIIIIIIN LÄGG UT EN PUSSBILD PÅ DIG OCH NIKLAS!!!!

lova? bra... :)

2009-06-15 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0