landet

haha, igår va jag på 80-tals fest hos cornelia. de flesta hade klätt ut sej typ skita mkt. okej, vi dansade, körde typ en lek soffan.. vi gjorde inte så mkt mer, de lixm flöt på resten. det va iaf kul :) haha fast sebbe hatar typ mej, han tror att jag är ett peddo för att det råkade ske en olycka.. :$



aja, idag ska jag och sofia t landet :D mamma kmr om typ en halvtimme och jag har inte fixat mej på nått sätt..
vi ska bara vara där en natt, men det kmr nog bli fett roligt. efter att mamma hämtat mej ska hon lämna mej hos sofia, sen ska hon hämta lite grejer och sen drar vi t landet. landet = skärgårn. lite tråk väder bara för landet, menmen.
hinner inte lägga in bilder just nu, men det kmr från igår kväll! hare bäst sukkers! KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0