jossi min pussy

idag har jag vart med jossi! muhihih. FLUMM. vi åkte t farsta. jag & träffa henne vid typ 1-2? först gick vi hem t lollo, för att hon hade glömt sitt busskort där förut. hon va inte hemma men hennes päron öppna så allt gick bra. sen gick vi t bussen mot farsta strand, tog tbanan & sen så va vi framme. vi gick omkring & kolla i affärer, jag hade ty bara 30 spenn med mej & mina presentkort på MQ. fast ändå så köpte jag ingenting haha. aja, jossan köpte nåra fina glännsiga typ tights från bik bok tror jag? snygga faktiskt. hm jaa. sen gick vi t donken, e man på donken e man alltid glad! aja, sen åt vi kulglass efter ett tag, jossan påminnde mej om att jag är skyldig henne 27 spenn. OJ DÅ. haha, du ska få dom jossi. jaa sen drog vi oss hem. hon gick av vid ågestavägen & jag i huddinge centrum. pappa ringde och sa att hans kompis tommy, skulle hämta mej där, det gjorde han. jaa sen så har jag packat färdigt. wihoo! eller jag tror det iaf? haha. märker att det är sverige-? ööh, har glömt bort vilket det andra är haha. asså jag går på fotboll men jag no koll när det gäller sånt där. KRISTIN

dagens köp:

x 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0