jag älskar er

asså, det känns inte bra att ha sommarlov. jag saknar redan min klass. vi grät nästan hela dan igår, ingenting va kul allt va bara jätte sorgligt.. som tur var, nästan alla tjejer, förutom angelika, amanda och sofia med varandra efteråt. vi gick gråtande hem t bella och tänkte kolla på film där men det va yup släktingar där så vi gick hem t hanna och kollade på vår senaste cabaré, men då vare rätt kul. nåra va jätte gulliga och gjorde iordning popcorn och saft åt alla! ååh. JAG ÄLSkAR ER KLASS 6C.  sen gick jag och celina hem t henne för att hämta pengar och vi flummade omkring lite, sen träffades alla tjejer på illern (il pirata) och ååt. då hade nåra killar kommit dit också. sen gick vi hem t johanna och kollade på twlight. killarna försökte typ komma in, stod och bankade och allt. men vi orkade inte vara med dom :) jag va tvungen att åka tidigare, jag skulle på min kusins studentfest. det va ju inte så jäätte roligt, men ah helt okej då.. här kommer en dikt t min klass, som jag skiter fullständigt i om ni tkr det är töntigt att jag gör en!

tack klass 6c, för att jag fått vara med er i 3 år.
asså, ni vet inte hur jag mår.
jag trodde det skulle bli kul att sluta skolan.
men utan er, är det värsta plågan.
jag älskar er så jävla håårt.
jag älskar varenda en av er.
men vi tjejer, jag älskar oss mest.
vi håller ihop i allt, vi pratar om allt.
ni har förändrat min värld mina älsklingar..

KRISTIN

Kommentarer
Postat av: SMA hööh <3

åhh kristin älskarej meeest :') <3

2009-06-11 @ 23:05:27
Postat av: kristin

haha, sofia love u girl :) <3

2009-06-12 @ 10:56:23
URL: http://playercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0