hos olsson

är hos olsson, med super duper dåliga fula och töntiga sofie :D haha, emma, olssons syrra står och hänger med oss också haha. idag så skulle jag "typ" vart med liiv men jag tog hennes cyckel och cyklade iväg hahah, för att snacka med olsson och super duper dåliga fula och töntiga sofie. men när jag kom tbks så låg hennes påse kvar, men ingen liiv. MOHAHAH! så jag sprang vidare efter sofie och olsson men dom hade stuckit redan. ööh, jag visste inte vem dom va hos så jag gick hem t sofie först och plingade och bankade på dörren för jag trodde att pling saken inte funkade men det gjorde den visst (?) så jag gick t olsson. och alla vet ju vart jag är nu! hahah, kl 5 är det träning på ip. ikv kmr jag lägga in massa bilder

OBS! min mobil är hemma hos mamma och jag ska t pappa idag, så jag får den inte förän imorn. så jag kmr inte svara på sms/samtal. det är svårt att klara sej utan nallen! KRISTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0