hemma från stan

hello , det var en rolig skoldag men fett sorsget det var sista skoldagen i solfagra :[ . men jag,sara,johanna,johanna,lollo,moa,sofie vissade upp på vårförestälningen'' typ hahaha fast det blev inge bra ra men ända , imorrn på avslutininigen blir det bättre !! .
efter skolan var jag med söta krish , ni kan läsa på hennes inlägg under vad vi gjorde för rulit ;)
bilderna vi tog lägger jag in innan jag ska sova . om de blev nåra bra ..
vid strax efter 5 åkte jag + familjen in till stan till min farmor och farfar åt middag och chocklad därra , kom hem för några min sedan .

och ni får kommentera mer så blir det mycket roligare att blogga


 imorrn ska jag upp ditigt , ska ti lollo och fixa oss inna skolan , vi ska vara där extra tidigt oxå (fixa med uppträdantet) medans resaten får sovmorron JIPPI ! -.-  , men fyfan vad skönt det ska bli ända . hehe

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0