heeeeemma

tjo bre , kom hem för ett tag sen , haha området där dom har landställe ser värkligen ut som värsta dockhusen typ ? its true . snart ska jag duchkommer lite bilder ikväll när jag har laddar min ceepe mobil .a , klockan 9 börgar mord i midssommer som jag ska se på . imorrn blire grönana m becca , de kommer bli ruligaste , på vägen dit ska vi typ in på stan och köpa shorts och shutter , haha fast ska bara köpa om mamma kan ta ut kontanter nu föh hon e på jobbet :( och pappa e såklart på jobb skit tills torstag när man behöver pengar .. tragist . och jag har typ panik hittar inte dom därra fotona till pass och id jag tog för ett tag sen :S fuuuuck !    de kommer lite bilder ikväll när jag laddat min ceepe mobil

ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0